Ingen rubrik

Hahaha just face it ;) - I'am bored .. Vad ska man hitta på nuu?
Joo ---- It's Quiz timee :P
 

 Är du singel? - yes
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - mayby baaby?
Har du varit kär i någon? - absolut
Är du kär just nu? - mja

Tio frågor om dig själv
Fullständigt namn? - Mary J? 
När fyller du år? - 26 januari
Vad har du på dig just nu? - Mjukisbyxor och en tjocktöja,strumpor & underkläder
Vilken årstid är bäst? - sommar ofc!
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? - soligt, vackert väder!
Vad tycker du mest om hos dig själv? - Allt ocf ;) It's called confidence
Vad är du bra på? - Hmm, mycket ;) bl.a många tycker jag sjunger jävligt bra :D
Vem älskar du mest på denna jorden? - det finns flera
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? - tillsammans med någon, såklart
Sov du tillsammans med någon eller ensam i natt? - ensam

10 frågor om dina vänner

Vem vet allt om dig? - Vännerna mina :) dvs dom man kan lita på
Vilka är de roligaste av dina vänner? - Samiie och S
Vem är snyggast av dina vänner? - kan inte bestämma mig (a)
Vem är mest partyprisse? - Hannaaa! ;)
Vem är den du helst har filmkväll med? - Det är skiit kul med alla såå..
Vem av dina vänner är mest "evil"? - Samii ofc, hon kan vara dryg men känner man henne som jag gör så. Once you get to know her, soo ;)
Du ska träffa en kille/tjej du tycker om, vem tar du med dig? - haha ingen, går själv :) - Men annars dom jag kan lita på :)

10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? - Syrraan
Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? - nja, inte särskilt. Men det går ju att prata med dem om jag känner för de.
Vem är farligast i din familj? - Bröderna :s
Vem ser roligast ut i din familj? - Fortfarande mina bröder
Vem är coolast? - JAAG . haha seriööst
Har ni något husdjur? - Nope, hade en katt men .....
Vem har du mest gemensamt med? - vet inte, ingen tror jag
bäst underhållning? - Haha vi har alla samma humor så ;)
Vem sover du oftast med? - Med mig själv i mitt rum :s.
Roligaste kvällen med familjemedlem? - oj, det finns flera.

10 frågor om idag
Vad har du gjort? - Varit hemma hos H, bland annnat och vait ute.
Har du varit glad idag? - helt klart!
Har du varit ledsen idag? - Nej, ledsen är jag aldrig ;)
Har du gjort något bra idag? - Mjaa, stätade mitt rum .. Kollat på film haha BRUNO hahah
Vad ska du göra nu? - Kolla på en till film.
Har du gjort något dåligt idag? - öhm, nää
Vad har du ätit idag? - macka, varm choklad, gröt, mackor. Luunch haah
Har du duschat idag? - jaa, det har jag
Är du trött nu? - ush ja >.<
Vad händer imorn? - Veet inte dyker väl upp någon haha som man ska vara med :D
Går du i skolan? - jadå
Har du varit i skolan idag? - japp

ANNAT
Hur mår du just nu? - väldigt bra! :)
Har du mer än 2 bh:ar? - JAAAAA, ofc
Har du piercat dig? - i öronen

TELEFON/MOBIL
Vem ringde dig senast? - Saasha
Vem ringde du senast? - Pappa
Vem sms:a till dig senast? - Hannaa
Vem sms:a du till senast? - Hannaa

ÖVRIGT JUST NU
Är du hungrig nu? - nej, har nyss käkat
Vad är klockan nu just nu? - 23.48
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? - En persons blogg, Facebook, youtube.

FAMILJ
Hur länge sen var det du träffa din morsa? - Ehhm nyss.. elr ser henne nu ;)
Hur länge sen var det du träffa din farsa? - Förra helgen, nästaa helg såå :D:D:D
Älskar du din mamma?- ja självklart, med hela mitt hjärta <3
Älskar du din pappa?- ja självklart, med hela mitt hjärtaa <3

SPORT
Går du på någon sport? ja
I så fall, vilken/vilka? - Basket
Trivs du med den sporten? - helt klart
Tycker du att den sporten är rolig? - haha ja jag älskar den
Gör den sporten dig glad när du håller på med den? - alltid!

ÖVRIGT
Gillar du punk? - Neeej
Har du sminkat dig idag? - ja, lite bara
Isåfall, vad för smink? - mascara, eyeliner, foudation. Bara :D
Vad har du på dig för trosor just nu? haha vilken fråga, men Björn Borg ;)
Hur ser dem ut? Denna fråga var lite värre!
Vad har du för bh på dig just nu? - En svart
Hur ser den ut? - svart sa jag ju? Daaah

MUSIK
Lyssnar du på musik just nu? - JA
I så fall, vilken låt för tillfället? - Chris Brown ft Easter Dean - I Love you . Jätte brraa lägger ut den snart ;)
Vad gillar du för musik? - Hip hop och R'n'B - Thaa besst

KLÄDER
Har du fler än 4 linnen? - ja
Har du fler än 3 jeans? - yes
Har du fler än 5 tröjor? - jadå
Har du resteröds-trosor? - vad är det? haha. men nej
Har du en vit bh? - jaa?
Har du en svart bh? - jaaa?


SMINK OCH HÅR
Använder du mascara? - ja det gör jag
Använder du Wax? - haha noway - Har dock testa uff skiit ont :s
Använder du ögonskugga? nja inte särskilt ofta, men sometimes!
Använder du kajal? japp
Använder du hårspray? - varje dag
använder du volymspay? - nej, men ibland när jag vill har mycket volym i håret!
Andänder du mousse? - Typ innan jag fönar mitt håår?
Använder du deodorant? - ja oft
Använder du skinspray? - nej
Använder du parfym? - Yesss, har fler. Paris Hilton = favooriit
Använder du läppglans/läppstift? - Sometimes! 
avänder du brunkräm/foundation? - Inte brunkräm. Men foundation yess.
Uppsatt hår eller hängande? - både och!
Plattar/lockar du håret varje dag? - nja kan hända!
Målar du tånaglarna efter varje gång du duschat? - Neej. Men jag brukar måla dem ofta :D

Gaaah .. Typ as många frågoor . Att jag ens svara på dem.. Men nu läsare fick ni veta lite mer om mig :)
Enjoooy


Kommentarer
Postat av: Emely

Heehe, kul att få veta lite om dig då :D

2009-12-10 @ 19:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0