Shine like a star

Shaa Shaa bloggeen!
Glömde upppdata igår.. Ibland har man så fullt upp att man glömmar bort :S.. Aja jag skev ju i ett inlägg att vi var på bio det stog mellan 2012 och New moon .. Det blev tillslut 2012.. Aja den va jätte bra och jag rekomenderar den starkt. Jag tycket den var bra men samtidigt väldigt sorglig :O. Men om ni inte har sett den så såå den :D..
Vi beslutade oss för att se New Moon på under helgen :D, jag som ville titta på just den, men man kan ju inte klaga för 2012 var fakiis bra ;)
Anledningen till att jag vill komma på New moon, ja kolla Trailer nedan för här så fattar nii varför :D Jävligt bra verkar den vara

Västa gryyym va? Och Jacob har bliivit så heet när han klippt sig :D haha


Kommentarer
Postat av: Anna

hiihi jag ska också se denna film har inte hunnit gjort de men den verkar vara bra :D

2009-11-28 @ 16:11:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0